With the taste of the poison paradise

The Icon
I'm addicted to you, don't you know that you're toxic?
And I love what you do, don't you know that you're toxic


Dagen har väl typ varit helt okej faktiskt. Ska inte klaga så mycket, för jag måste verkligen skärpa mig när det gäller skolan. Det var en del jobbiga lektioner, som NO och sånt. Men jag och Mari överlevde även det, tillsammans klarar vi allt. HAHA. Rebecka är ju magsjuk, så hon var inte i skolan i dag. Men kommer i morgon, med en spypåse i högsta hugg. Usch, lider verkligen med henne. Vi slutade typ två i dag, så det var också najs. Men eftersom skolan ligger en bit bort, så kom jag hem runt fyra. Det suger, tro mig. När jag kom hem så satte jag mig vid datan en stund, sen åt jag kollade lite på tv. Sen kom Jossans pappa hit, han hade glass med sig. Mohaha. Appropå Josefine, så ska jag sova hos henne i morgon. I hennes nys lägenhet, ska bli mycket spännande. Det blir ju första gången jag är där. Saknar henne sjukt mycket, min lilla älskling.

Jag mår faktiskt lite bättre i dag, psykiskt asså. Jag börjat tröttna på att gå runt och tycka synd om mig själv. Nu tänker jag sluta leta efter kärleken, nu får kärleken leta efter mig. Det blir nog somsagt jag och Ida i slutet iallfall, som vanligt huh? I <3 Stekis!

I morgon är det torsdag, vilket innebär att vi slutar efter lunch, sen ska vi vara tillbaka på skolan kl 5 och slutar sedan 20.00. Det är typ öppethus av nått slag. Sen eftet det åker jag hem till Jossan och sover där, är ju ledig på fredag. Men jag får inte sovmorgon för det. Ska ta samma buss hem som jossan tar till skolan. Typ 20 över 7 på morgonen. Sen hoppar Mari på den och vi åker hem till mig. Vid lunch så beger vi oss in till stan, ska shoppa lite saker som jag behöver. Sedan ska jag nog möta pappa, ska nämligen köpa ny mobil. Telia ringde i dag och berättade att mitt abonumang har gått ut. Jag vart skit glad, för det betyder somsagt ny mobil. Har ingen aning om vilken jag vill ha, får se.

Långt inlägg huh? Sorry. Men nu ska jag fortsätta kolla runt på youtube, bdb och pa. Haha, sen ska jag nog läsa lite i Kenzas blogg.

Se ya, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0