Brååååådis

Nu har jag lite brottom, Ida tjatar på att jag ska åka nuuu! Ska hämta upp henne och sedan hem till Mari.
 
Kvällen i går spenderades med världens underbaraste Mikaela! Henne hade jag saknat som fan, och det kändes verkligen bra att få träffa henne igen. Hon är speciell, och betyder otroligt mycket.
Vi åkte iallfall till stenh, men det var inte direkt drag där .. (ovanligt? Nej!) Så hennes mamma hämta oss vid 12. När vi kom hem så gjorde vi te, och åt popcorn, kollade på nån film som gick på tv. När Mickis sedan höll på att somna i soffan, så väckte jag henne så gick vi upp och la oss, små snacka lite sen slockna båda två. Vi blev väckta vid 12, åt frukost och kollade på tv, har bara segat oss hela dagen. För jävla skönt!
Sen åkte jag hem, och har väl inte gjort så mycket. Ätit middag med familjen för första gången på några dagar. Och vi åt fisk!? Jag förstår mig inte på mamma och pappa, dom vet att jag verkligen HATAR att käka firre, men ändå så köper dom det. BLÄ!!! Låt dom "stackars" illasmakande sakerna simma runt i sjön istället, där hör dom hemma .. inte i min mun iallafall!

Nej nu ska jag rappa på lite, för Idas skull! Idag är jag snäll .. typ



Blä ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0