it's not supposed to hurt this way

Jag lyckades faktiskt få i mig lite frulle i dag, woho creeds till mig!
Eftersom vädret inte tillåter än att gå ut, så har jag suttit och knarkat compjuutah hela dagen. I dag kom även Michel hem från bulgarien, vilket jag helt hade glömt bort. Men men, najs!

På Onsdag kommer Rebecka hem från mallorca, JIPPIII! Plus att Murre och Idahoe kommer hem från öland, WIHO! Och sen på torsdag så fyller jag år, somsagt. Önskar mig inget speicellt, typ en kamera .. men ah! Finns typ inget kul att önska sig ju. Hoppas på pengar också iallfall! Det är mysigt att fylla år på sommaren, men ändå så jävla osmart.. för typ inga är ju hemma! Alla är bortresta. Var meningen att jag skulle ha en liten mini fekke till helgen, för nära och kära vänner, för att just fira att jag fyllt år. Men vettefan om ja pallar det, så får se hur det blir!



Jag och Bellsi, har en liten överraskning på g.. men vad det är får ni reda på sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0