magmuskler på g hahahah

Nu är jag hemma igen, åkte från Ida för en timme sen kanske. Haha skulle ha åkt tidigare, men fastnade totalt för en sån där tränings grej hon har. En grej man sätter fast på kroppen, som ger än stötar så att musklerna drar i hop sig haha! As kul! Och min mage är sten hård nu, haha. Fast det försvinner nog snart!

Ska snart, när som helst hoppa in i duschen, för att sedan ta moppen till Mickis (eftersom det inte går några bussar). Måste nog rappa på lite nu haha. Men ska bjuda på lite bilder, och kanske en video.

Over and out



Först solade vi, och ja man ser ju lite skillnad. Men sedan blev det baijz väder, så vi gick in. Inte föränns då så såg jag hur röd i fejjan jag hade blivit (kanske inte syns på bilden, men det är rätt illa). Haha sen så testade jag den där tränings grejen.





En video på mig när jag testar den där tränings saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0