såhär på kvällsfronten

Strax efter att jag skrev mitt senaste inlägg, tidigt i morse! Så vaknade iallfall Jossan till, hon tyckte det var för varmt. Så hon bad mig öppna fönstret .. och efter det så kunde jag tillslut somna. Det kanske var lite frisk luft som behövdes. Men somnade alltså runt 5 i morse. Och vi vaknade vid kvart i ett. Vi hade det super mys i går .. godis, chips, cola, film, skratt! Runt ett i går natt så kom Sebbe hem, full som faen! Haha jävlar vad kul det var, och FAN vad jag garva! "I'ts the greatest"!;)


Jossan tog massa fula pics på mig .. haha! Godis-stek, badkars-stek, kitty överfaller mig, Jossans nya data, och sista bilder är ju klockren .. haha jag ser värsta lugn (OCH TJOCK) ut, medans kitty typ tänker äta upp mig! (Hon gäspar)

Åkte iallfall hem från Jossan vid fyra typ. Kom hem 5 .. så la jag mig i sängen och vila typ lite, sen åt vi mat, kolla lite tv, och sen satte jag mig här och hade ännu en trevlig konversation med Izabelle! Tur att hon finns, och tur att vi har funnit varandra igen. Vet ni? I slutet av denna månad så firar hon och jag 3 år tillsammans! Jävlar vad tiden går fort .. Ni kanske tänker typ " Men tre år är ingenting .." Men det är det, om man tänker på hur mycket vi har förändrats sen dess. Haha lite tidigare i kväll så satt vi och skickade gamla texter vi har skrivit om varandra och om D' för några år sen .. Haha, jag satt och asgarva för mig själv när jag läste allt, shit vad desperat och pinsam man var, stackars D'!

Nu sitter jag iallfall här vid datan och har tråkigt .. inga roliga inne på msn, pa suger, inga nya upplagda bilder på bdb! Kanske ska ta och stänga av denna drog (datan) och sätta mig och joina mamma i soffan, för att knarka tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0