segt

Ja, jävlar vad segt det är. Jag har så jävla tråkigt, vad ska man hitta på? Ingen är hemma ju! Eller Mari och Ida, men dom packar och ska upp tidigt i morgon. Och Rebecka är i mallorca, fortfarande. Jag har inte hållt räkningen på hur länge hon har varit borta nu, men hon skulle vara borta i tre veckor, så snart borde hon ju komma hem! Haha och hon skryter om att hon är så brun, och att vi är så bleka .. så det ska bli kul och se hennes kräft röda kropp när hon återvänder!
Men som det ser ut så kommer jag få träffa Izabelle snart igen iallfall! Tänk att det var över ett år sen vi träffades sist!?! Mycket har förändrats, men inte våran vänskap! Det är det som är så bra, för även om vi inte träffats på så länge, så vet jag vart jag har henne, hon är verkligen speciellt! Och Izabelle, du vet att jag älskar dig, tvilling! Haha jag minns alla minnen vi har, sjukt roliga om jag får säga det själv! Och fler ska det bli!

Gud jag har verkligen inte gjort någonting i dag, bara suttit vid datan typ. Det har varit en sån här th-beroende dag i dag, bara suttit och kollat på youtube och på dvden. Låt mig drömma, för då är allt precis som jag vill att det ska vara!


Kommentarer
Postat av: izabelle

tycker om daeeei kompis <3

och bill är haewt. we like him very much.

2008-07-04 @ 22:09:00
Postat av: mia

KOLLA TÄVLINGEN I MIN BLOGG! (:

2008-07-05 @ 12:29:39
URL: http://miaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0