systern jag aldrig fick

Så här ligger det till kära läsare, jag och Izabelle har nu öppnat en blogg tillsammans. Bloggen fick ett så sexigt namn som sisterfromanothermother.blogg.se. För det är så vi känner. Bloggen kommer nog inte handla om något speicellt, det är helt enkelt en vanlig blogg, fast med två personers åsikter och inte bara en. Men det finns en nackdel med det hela, och det är att jag kommer inte palla sitta och skriva i två olika bloggar. För att man ska komma in i en vana så måste man fokusera sig på en sak, iallfall jag. Så då funderar jag på att stänga ner denna blogg under tiden jag och Bellie är aktiva i den nya bloggen. Det kommer helt enkelt bli tråkigt för er att läsa två likadana inlägg varje dag. För jag kommer ju skriva om samma saker i stortsätt. Och det kommer helt enkelt bli tråkigt för mig att skriva snarlikt exakt likadana inlägg i två olika bloggar.
Så ni drygt 50 läsare (HAHA), skulle ju kunna hänga med mig till min och Izabelle's blogg för ett tag. Alltid kul med lite förändring eller hur?

Snyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0