try me

Nu har jag verkligen noll fantasi och har ingen aning om vad jag ska skriva. Just nu sitter jag här vid datan, fixar lite bilder. Har nyss kollat på "the bachelorette", och enligt mig så gifter hon sig med rätt kille. Sjukt snygg är han också för den delen!

I går så hämtade jag upp Ida för att sedan åka till Mari, vi skulle bada. Men när vi kommer till Mari så får hon inte i gång sin moppe, otur. Så det var bara för mig och Ida att vända och åka hem igen, onödigt bensin för min del. Men det gjorde inget, för vi åkte hem till Ida istället, och bada i hennes pool. As mys var det. Det var 31 grader, vilket dom vanligtvis inte brukar ha i poolen för det kan bli aljer. Men vi hade tur just i går kväll, för det var skit skönt att kliva i det varma vattnet, när man åkt moppe nyss. Vi gjorde iallafall i ordning glass med lite jordgubbar och sen la oss i poolen och glassa. Sen kom Hampus ut med ett glas med milkshake till oss också. Haha!
Vi klev upp efter lite mer än en timme, kanske två? Haha. Och jag åkte sedan hem vid 1 typ. Lånade en film av Ida, som jag kollade på när jag kom hem, sen somnade jag typ. Och blev tyvär väckt typ elva av min bror. Men jag lacka sönder, så han gick snabbt ut ur mitt rum av säkerhetssjäl, men jag kunde ändå inte somna om. Men även fast jag gick upp så tidigt så har jag inte spenderat dagen ute någonting, i det fina vädret. Blir lite sur på mig själv, men märkte inte föränns vid två att det var fint väder typ haha. OCh nu i morgon ska det bli fult väder igen, och det ska tydligen hålla i sig hela helgen. Och jag kommer ju vara tvungen att vara hemma, eftersom det fortfarande är fitt-buss-strejk!!!!! Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0