i'm trying to find the words

Jag är fortfarane hemma hos Ida. Mari och hon spelar mario cart haha.
Vi blev väckta typ halv tio i dag, pgr av att vi sov i Idas lillasysters rum, och hon dampa sönder när hon såg det i morse. Så vi fck kliva upp. Vilket inte gjorde mig någonting, för sängen jag sov i var hård som sten! ;P Haha. Men vid 10 iallafall så gick vi ut direkt och la oss på Idas veranda, och sola. Där låg vi till typ 1. Fick lite färg fan! Men sen vart det sämre väder, så vi åkte upp och åt på grillen, hahaha i dag igen, mums typ!

Men nu är vi här igen iallafall, ska kanske hem snart. Vettefan. Men Mickis undra om vi skulle ses, vilket jag gjärna vill .. fast felet är att det är buss strejk just nu, så har ingen aning hur jag ska komma någon vart!!!! Fan vad sur jag blir på sånt skit ...

P.s Det är allsång i dag! Jag är sur! För jag vill vara där! Med Jossan! Men pgr av denna strejk av bussar! Så kommer jag inte någon vart! BAIJZ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0