världens bästa duo

Shit klockan är redan 4 typ. Snacka om att man har sovit bort hela dagen i stort sätt ..
Satt och chatta med Izabelle ett jävla tag i går på datan, och det känndes verkligen bra. Snacka mest om killar haha, eller nej, mest snacka vi nog om th! Haha vänta bara tills vi gör en trip som Kenza&Mirre! DÅ JÄVLAR! ;) Fyfan vad kul vi kommer ha, när det nu blir av. Världens bästa duo, världens bästa band! Inget kan bli bättre!
Ah iallafall så gick jag och la mig vid 2 kanske, kollade på lite olika tv program, bland annat repsiser av Paradise Hotel haha. Älskar det programmet! Somna inte för änns vid 4 typ. Blev sedan väckt av att mamma och pappa gick upp runt 10 i dag, men somna om. Sedan vaknade jag igen, utav att pappa slipar vårat vardags rums bord precis utanför mitt fönster. Jag hade även fönstret lite öppet, så det lät i stort sätt som om han stog i samma rum som jag. Men jag somnade om då också, snacka om att jag var trött. I vanliga fall har jag svårt att somna bara tvn är på, ibland iallafall. Så vaknade vid 2 igen iallfall, vart lite små sur på mamma att hon inte väckt mig. Nu kommer jag no way kunna somna i kväll. Men tog iallfall en kall dusch direkt när jag klev upp, så vart lite piggare och fräshare. Sen har jag faktiskt inte hunnit med så mycket mer, typ fikat lite och ja suttit här.



Olinda Borggren som är ett känt ansikte från paradise hotel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0