ångest

Ja, jag får fan ångest. Känns som att hela sommarlovet bara rinner i väg, och att jag inte hinner göra ett skit. För nu är jag alltså sjuk igen, kommer få börja käka pencilin och skit. Det är inte kul, inte alls .. det är ju förfan sommarlov. Då ska man inte ligga hemma i sängen med uppsvullna halsmandlar och gå på iprem och pencilin. Förra sommaren hann jag med att göra så jävla mycket, förra sommaren var perfekt, eller hur Josefin?
I morgon är det premiär på allsång på skansen, vilket jag och Jossan hade planerat att gå på. Det är ju liksom våran grej, det här blir våran tredje allsång's sommar. Men i morgon kommer jag alltså inte kunna vistas på allsång, utan kommer vara tvungen att ligga hemma och bara ha sjuuukt tråkigt. Usch! Någon som vill byta liv med mig?

Mari och Ida har iallafall nyss åkt. Vi hade det myspys i går. Kolla på film, national treasure. Älskar dom två filmerna, sjukt bra. Till det så åt vi godis och bara njöt av varandras sällskap typ. Älskar dom två så sjukt mycket, kan få mig glad i alla lägen, och i går fick dom mig att känna mig helt frisk i stort sätt. För jag har så kul med dom, så jag glömmer bort att jag har as ont i halsen.



Haha massa bilder från förra sommaren. Tex på oss och den stora ballongen vi baxa från kungsan. Massa bilder från grönan, Laijz&Meys .. grönan geeks 07! Sen bilder från allsång, jag och Måns,jag och Jossan.

Kommentarer
Postat av: Tette

Vad fin blogg du har Lisa! :)

2008-06-23 @ 18:00:10
URL: http://thereeses.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag länka te din blogg på min blogg, hoppas de e ok :)

2008-06-23 @ 21:48:05
URL: http://jjessikah.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja gör så!:)



Tack Tette!<3:)

2008-06-24 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0