Baby this situation driving me crazy

Sol .. regn .. sol .. regn, ska detta kallas sommar? När jag och Ida vaknade i morse, eller rättare sagt blev väckta av min kusin på 10 år så sken solen ute. Så jag klädde mig ändast i shorts, linne kofta. Vi tog moppen upp till grillen och åt, som vanligt haha. Och mitt under denna goda och onyttiga lunch/frukost så börjar det ösa ner och vart värsta orkanen typ. Alla parasoll på ute platsen typ flög runt och ja, you name it. Vi åkte sedan hem på moppen i spöregn, jag ändast i shorts liksom. Usch! Men när vi kommer hem så var det varmt och solen sken som bara den. Så då börja vi sola liksom .. helt sjukt hur vädret ändras.

Aja, nu sitter vi iallafall här och kollar runt lite. Anledningen till varför vi satte oss här var från början för att kolla film, men vet inte vad som hände med den idéen haha.

Gårdagen, ja. Jag kan ju lätt säga att jag hade en trevlig midsommar, på dagen iallafall. Ångrar nästan att jag åkte i väg, för det var inte speciellt lyckat. Men lite dricka blev det iallafall.. vilket jag hade kunnat klara mig utan. Om jag tänker efter så skulle jag hellre ha stannat hemma och fortsatt att umgås med familj och vänner. Det ända roliga var väl egentligen när jag och Ida lurade i Martin lite saker om Mari, hahahahah!!! "Under my umberella, ella, ella, ellllaaa" ;) .. intärn skämt!





Först en bild i från när vi åker hem i spö regn och sedan när vi solar! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0