blablabla

.. Ja i bland har man brist på rubriker! :)

Sitter här med självaste coola och kända Ida Maria Bimer! Yeah! Nån som är avundsjuk? Trodde väl det ;)
Vi har nyss kommit hem till mig, har varit och solat på min mammas jobb. Solarium ja .. så går det när det är brist på den riktiga solen, när den vägrar skina.

Nu ska vi nog säga adjö till datan, och hej till tvn + kanske lite smått och gott. Nu vet jag att att Ida blir glad iallafall! The queen of smått och gott / tjockis grisar ( som Ida kallar det. Ska jag verkligen ta emot tips från henne när det gäller bloggande? Hon som klarade högst två inlägg på sin blogg tills hon sluta! ) x'D haha.

I dag när jag berättade om hur mycket bloggare som tex Kissie, Kenza och Blondinbella tjänade på att sitta och skriva om sitt liv dag ut och dag in. Så var min pappa vädligt förvånad, men jag kunde samtidigt se lite hopp i hans ögon! Han tyckte att jag genast skulle sätta mig vid datan och bli en sådan där stor bloggare, så att jag också kunde tjäna så mycket pengar. Men det är ju inte så lätt, speciellt inte för mig. Min blogg är nog en av sveriges mest ointressanta. Så sorry daddie, jag måste nog ta och göra dig besviken. Mitt liv kommer aldrig bli lika händelserikt som deras, därav ingen bra blogg, därav inte 60 tusen i månaden.

P.s I have a stalker ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0