Feber+Sommarlov = Jävligt illa

Här sitter man, ont i kroppen, ont i huvudet, ont i halsen + FEBER! Fyfan det känns att sitta hemma när det är sommarlov. Men jag har hållit i gång sen dag ett på detta lov, så varken jag eller min kropp har något emot att vila lite. Bara jag är frisk tills midsommar. Har ju rätt härliga minnen från förra, haha. Fyfan!

Något jag missar i dag är utomhus festen, typ chill krök som vi hade planerat att ha. Några från klassen, underbara människor, sen Rebecka, Mari, Ida plus fler. Det skulle ju bli lite av en hejdå-Rebecka-vi-kommer-sakna-dig-som-FAN-!-Ha-det-bra-i-mallorca-!!!!!!!!!-Kväll eftersom den söta tösen ska tillbringa dom kommande 3 veckorna i Mallorca, lyx va? Men eftersom jag har denna jävla fitt (ursäkta språket) febern så kan jag inte göra något denna kväll. Hoppas dom får najs utan mig, jag hade ju ändå inte hunnit fixa något najs att dricka .. så.

Usch nu hör jag att det oskar, måste nog stänga av datan så småningom. Det är iallfall kul att sitta och chatta med Pilla på msn, medans man hör detta buller. För hon och jag får typ samma panik känsla när det oskar haha.

Aja nu ska jag göra något annat vettigt medans tabletterna fortfarande håller febern borta.


See ya don´t wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0