give me just a little more time

Har för typ en kvart sen kört hem Ida, åter igen i detta spöregn. Fyfan! Och det gör inte saken bättre genom att ha en seg jävla bil framför sig, som typ kör i 20.

Bli nog att jag stannar hemma i kväll, har varken ork eller lust för att hitta på något. Eller jo lite lust har jag. Jag vill träffa Mikaela, men det får bli en annan gång. Den tjejen är verkligen underbar, kom in i mitt liv och tog mitt hjärta med stormsteg. Så gumman, om du läser detta så ska du veta att jag verkligen älskar dig. Du är speciell, verkligen speciell.

Någon som vet om det är någon najsig film på tv i kväll eller något? Tänkte ladda ner någon bra rulle, men eftersom internett har fått fnatt så går inte det. Och jag är så jävla avundsjuk på alla som går på premiären av SATC filmen i kväll, usch ... det gör ont i mig, jag VILL!!!!! Tyck synd om mig, för det gör jag ..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0