God morgon, eller ska man säga, god kväll?

Nja, kväll är det väl inte riktigt än. Fast inte morgon heller. Men ja, jag kunde ju somsagt inte sova i natt. Sömnproblem.se? Så jag somnade runt 9 i morse och vaknade för en timme sedan, vid fyra. Är i stortsätt lika trött fortfarande. Och jag kommer ju absolut inte kunna sova i natt. Snacka om att ha vänt på dygnet, as jobbigt.

Men ja, i går alltså. Vi åkte in med nån buss vid 4, kom till vällingby runt halv 6 (ja vi gick på bio i vällingby, biljetterna till SATC var slut på alla andra ställen) Men ja, vi gick runt och kolla i lite affärer, Mari och Ida åt. Sen mötte vi Michel, vilket uppskattades av mig, för honom hade man saknat. Men ah, han åkte efter ett tag och då kom Tessan, som av en slump hamna i vällinby med oss. Trevligt trevlig! Så vi gick och kolla om det fanns några biljetter kvar till platserna bredvid oss på bion, och med Tessans tur, så självklart! Det fanns en plats kvar bredvid oss. Så hon gick också på bio. Men filmen var helt underbar, och jag är nog kär på riktigt nu. Skulle kunna gifta mig med alla fyra, Carrie, Samatnha, Charlotte och Miranda! Så jävla härliga karaktärer! Och fyfan vad man skratta, en riktigt rolig film faktiskt. Och JA, jag grät! Jag grät floder i slutet av filmen, allt var bara så jävla perfekt! Men iallafall, så är den verkligen se värd. Dom flesta har nog redan sätt den, men ni som gillar sex and the city och inte har sätt filmen, GÖR DET! Bion slutade typ vid halv 12, så vi tog någon buss runt tolv hem till Mari för att där vänta på en buss vid 2 som går hela vägen hem till mig och Ida, på landet haha. Jag och Ida väntade i år och dar, men ingen buss kom. Så vi roade oss med annat, tills vi tillslut ringde hennes mamma. Kom hem runt 3, kvart över typ. Och ja, har alltså varit vaken hela natten.

Källens planer är än så länge rätt oklara, har ingen aning om vad man ska ta och hitta på i kväll. Men ensam vill jag iallafall inte vara. Blir väl chill kväll med några kompisar eller något .. hoppas jag iallafall. Hoppa någon kommer vara lika pigg i natt som jag kommer att vara(a) Hahah! Tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0