hejdå måndag, hej tisdag

Är fortfarande hemma hos Ida, Mari är även här. Vi har typ inte gjort så mycket. Spelat tv spel, sjungit singstar, kollat film, käkat godis och nu på kvällen så satt vi och skrev i hop lite underhållning till festen min mamma ska ha om mindre än en månad. Sen gick vi ut, satte oss längst ner i en häst hage, sjöng, prata massa minnen, skratta och bara umgicks. Sjukt hur bra man trivas i två människors sällskap. Det kan man kalla "The perfect match" Eller vad säger ni tjejer?

Nu ska vi kolla film typ, innan vi somnar. Fast ska stänga av nu, Mari tjatar att jag ska komma och sätta mig i soffan så att hon kan göra en inbakad fläta på mig. Så sov gott, och hoppas ni får en bra dag ute i solen i morgon, för JA det ska äntligen bli lite bra väder. Fast det var Ida som sa det, så man vet ju inte om det stämmer ej! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev inte så bra väder ''/

2008-07-01 @ 13:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0