Home sweet home .. nat

Det blev en hemma kväll, vet inte vad man annars kan hitta på denna fredag kväll. Eller det är ju the wave, men nej .. det blev inte så. Fast hade ju varit bättre än att vara hemma men ah. Ta det inte fel, jag kan tycka att det är fett skönt att bara mysa hemma i bland. Men nu när jag ändå har varit hemma så jävla länge pgr av att jag varit sjuk och skit. Ja, då vill man ju liksom hitta på saker .. vad som helst i stortsätt.

Har suttit här sen jag vakande typ, vid 4. Har roat mig med att läsa massa bloggar, mest Mirre's. Har läst om hennes TH resor med bland annat Kenza. Så jävla kul, och man blir ju så jävla avundsjuk. Usch, jag VILL också! Tänk jag och Mari på en sådan resa, hur jävla kul skulle inte vi ha det på en skala 1 till 10? 100! Fyfan vad jag inte skulle banga!

Men aja, nu ska jag nog kolla lite tv, skriver kanske ett till inlägg. Ska lägga in lite videos sen i går haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0