Inte min dag ..

Nej, man skulle kunna tro att det är fredagen den 13:onde. Har knappt kunnat sova i natt pgr av att jag vaknar av att jag fryser, och när jag väl somnar så kommer min katt och väcker mig. Jag vaknar vid 5 igen och kan inte somna om, så ligger vaken en timme eller två, somnar sedan om. Och vaknat ett. Men då vaknar jag inte bara med feber, utan även med världens huvudvärk, ryggvärk och maaaaaaaaaaaaaaaagont! Plus att internet har damp och stängs av hela tiden, därför är det ett under om jag änns kan publicera detta inlägg. Rena rama tortyren! Kan lika gärna dö .. haha. Fast nej, inte i dag iallfall. För i kväll är det Sex and the city maraton :D:D Gissa vem som är lycklig? JAG!! Det börjar kl 19, och dom ska visa 5 avsnitt! Då känns det ändå ganska skönt att vara sjuk, för om jag inte hade varit det, så hade jag inte varit hemma i kväll. Om min feber har gått över till kvällen så ska jag ringa mina kära vänner, Ida och Mari och höra om dom vill joina mig denna SATC kväll! Jag vet att iallfall Ida är ett fan av programen, men Mari .. tveksamt! Haha. Men jag saknar dom! Jag saknar männsklig kontakt, förutom från min mami! Haha. Och ändå har jag bara legat hemma en dag, eller två med i dag. Aja.

Har nyss duschat iallafall, kändes skönt, som om man tvättar bort alla bakterier. Men nej, nu hörde jag att mobilen lät, sms .. hoppas det är från någon rolig. Men med min tur i dag, så är det säkert typ nån telia reklam eller något.
Men men, vi hörs .. nu ska jag fortsätta att chilla .. typ kolla film, och TYCKA SYND OM MIG SJÄLV!!! :(

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0