Juni

Åh, gott folk! Det är fan Juni nu, sommar och sol!:D Jag är jävligt glad, antar att många andra också är det. Snart sommarlov, och ja fyfan vad SKÖNT! Det ända som saknas är en jävligt perfekt pojkvän nu, men lär aldrig hända så .. byebye med den önskningen!

Var ju ett tag sen jag skrev .. förlåt. Men har helt enkelt inte mycket att skriva om.
I lördags var det dåra Fekka, men det sög. I allafall i början, inte mycket folk alls där, men det vart rätt najs mot slutet iallfall. Och sen på tunnelbanan hem så fick jag, Mari och Ida bevittna bråket mellan Kissie och Fanny! Först kliver kissie på tunnelbanan, sen kliver Fanny på. Och dom som följer kissie's eller Fanny's blog vet ju att dom bråkar. Fanny ställer sig och är sjukt omogen och frågar ut Kissie om massa saker, och tro det eller ej, men Alexandra var jävligt mogen och ställde inte till med någon scén. Sen när hon och Claudia (henne kompis) skulle kliva av, så sparkar Fanny henne på benet, ingen jävla liten "puff" som hon kallar det, utan hon sparkade till henne rätt så hårt. Jaja nog om det. Var ändå rätt kul att se, för jag är ju typ ett blog freak och följer alla möjliga bloggar, varav deras två.

I söndags så sola och badade jag med Ida och Mari hemma hos Ida i hennes pool. Och i måndags så var jag i stan med Malin och Ida, det var jävligt mysigt. Fint väder och bara najs!



I stan i går .. Först jag, sen på Ida och Mig.

Nu ska jag kolla ut en buss, ska nämligen till Malin och prova hennes storasysters klänning, som jag kanske får låna till balen!  Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0