lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off

Otroligt, nu är jag rätt stolt över mig själv. Jag kunde somna i går, somnade redan vid 1 och sov tills halv 12 typ. Var orolig att jag vänt helt och hållet på dygnet nu, men tydligen inte. Ibland förstår jag mig inte på mig själv, eller min kropp.

Men men, har faktiskt inte änns ätit frukost än. Kanske man ska göra? Fast är inte hungrig.
Fyfan vad dött det är, vad fan skaman hitta på? Kan inte minnas att sommarlov 07 var såhär lamt. Fast då var det ju grönan everyday för mig och Jossan så .... -.-

Nej men vafan .. ska man kanske ta och ringa Mari och Ida? Eller .. ah vafan. Vill typ in till stan eller nått. Men bor man som jag, så borde man åka vid 12 för att få sig en hel dag inne i stan.

Nej men aa, jag skriver igen när jag vet vad denna dag har att erbjuda. Fan nu vart jag på dåligt humör ... insér att det verkligen händer nada.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0