midsommar 2

Det har varit en väldigt trevlig dag faktiskt. Både mysigt och bekvämt att umgås med familj och nära vänner i bland. Men ska snart ge mig i väg för att försöka få ett så bra avslut som möjligt på denna midsommar. Fast har inte ätit middagen än, så det ska jag göra först.

Har lekt med min farbrors system kamera ett tag nu, så jävla kul! Dom tyckte jag skulle träna lite grand eftersom jag ska gå media. Önskar mig även en egen kamera i födelsedags present, men dom är ju inte så jävla billiga. Fast utan att jag änns själv nämnt något om det så sa mamma att hon vill att jag ska ha en sådan nu när jag ändå ska börja syssla med det även i skolan, mohaha. Så det är bara att hoppas! Blir så sjukt snygga bilder!

Nu kom pappa in och tjata om att jag ska vara med på en match kubb -.- Så måste nog ge med mig och vara lite social.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0