midsommar

Midsommar afton 08, mysigt! Vi har lite gäster här, några kompisar till familjen. Bland annat min farbror och hans tjej, som har en varsin harley. Så jag och pappa bestämde oss för att ta oss en tur med den ena. Har åkt på den förut, förra midsommar. Men då var det inte lika läskigt som nu. För så fort den börja "axa" så trodde jag att jag skulle dö, det gick bara snabbare och snabbare, och dom ända tankarna som fanns i mitt huvud var typ" Hoppas, hoppas att Jossan minns vilken låt hon ska spela på min begravning, för nu dör jag!!!!" Hahahah! Men det är ändå för jävla roligt. Skulle själv kunna tänka mig ha en sådan i framtiden. Men nog pratat om motorcyklar nu.

Kvällens planer är rätt oklara än så länge. Men ska iallafall äta middag med familjen och sånt, sen dra och träffa några kompisar. Får se vad kvällen har att erbjuda, hoppas givetvist att det blir en rolig midsommar, för alla:) Haha jag minns förra ... det var kul!!! Fast ah .. aja!



Två bilder i från när vi åker. Och sen en på mig, när jag precis hade kommit in, bilden är lite usch och jag vet att det ser cp ut att ha jackan sådär haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0