nystart

I dag väckte mamam mig vid 11 och sa att hon skulle åka i väg till stan en stund och handla lite behövande saker. Eftersom min hals är mycket bättre redan nu, så bestämde jag mig för att åka med henne. Det var sjukt jobbigt att gå runt i affärer, eftersom vi i stort sätt bara handlade mat, (till festen mamma ska ha i Juli, för att hon fyllt år) men även fast det var jobbigt, så var det sjukt skönt. Skönt att slippa sitta hemma och känna sig jävligt äcklig och bara så lat. Det var skönt att duscha, skönt att föna håret, skönt att platta håret, skönt att sminka sig .. skönt att känna sig fräsh helt enkelt. Men nu är vi hemma i allafall. Köptes mycket mat, och sånt där .. men även jag fick med mig lite saker hem, mest praktiska saker, men ändå.

Ringde även Mari någon gång runt 4. Hon fyller faktiskt år idag, så GRATTIS till henne, en av världens bästa kompisar! Jag frågade iallfall henne och Ida om dom kunde och ville följa med och shoppa och sedan se Sex and the City filmen i morgon, det ville dom, så det ska bli sjukt mys! Så nu är jag i gång igen, som en nystart på mitt sommarlov. Fast vågar ju inte säga för mycket, eftersom jag inte är helt frisk än. Men får hoppas att det försvinner helt nu, för nu tänker jag inte ligga hemma och känna mig äcklig en ända dag till på väldigt länge. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0