onyttig mat, tv spel, städa ..

.. Behöver man änns nämna att det regnar?

Jag vaknade vid 1 i dag, fast hade lätt kunnat somna om, var så himla trött. Men jag tvingade mig själv upp för att sedan änns kunna somna i kväll. Men jag lät Ida sova vidare, till typ 2 kanske. Då kom hon upp, vi kollade på lite tv. Sen vid 3 så åt vi frukost/lunch på grillen. Nyttigt va? Sen åkte vi till Ida, där jag befinner mig nu. Vi har spelar lite wii, mario cart .. skit kul :) Och nu sitter jag här vid datan medans hon städar sitt rum, visst är hon duktig? Vi väntar även på att Mari ska dyka upp, och precis nu när jag skrev det så ringde hon mig och bad mig hämta henne vid busshållsplatsen, så det är bara för mig att hoppa på min röda hingst (moppen) för att åka och hämta henne :)

Ciao




Vad brukar ni hitta på när vädret är såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0