Sex and the City - Äntligen!

Ja i kväll ska jag äntligen få se den efterlängtade filmen. Jag vet att jag har tjatat om SATC väldigt mycket. Men det är ett beroende. Haha, jag bara älskar, totalt älskar serien, karaktärerna, handligen .. allt! Så nu har jag reserverat tre platser vid kl 9.

Just nu väntar jag på att Mari ska ringa. Hon och Ida är påväg upp emot grillen för att äta. Jag ska möta dom där, men ska nog inte äta någonting. Är varken hungrig eller sugen ..

Sen ska dom iallafall ut och rida. Så då ska jag åka hem och tråka runt. För att sedan åka vid 4 igen. Kommer bli en rätt seg dag, men det kan jag ta, om jag nu får se SATC filmen på 2 timmar och 25 min! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0