söndag

Klockan är redan 18.00, men det känns som att den är 2-3 kanske. Fast jag vaknade liksom halv 2. Var riktigt trött, fick ju inte sova ut ordentligt dagen efter midsommar. Så vad har jag gjort i dag då? Jag har spenderat denna söndag på ett sätt som bara söndagar får spenderas på. Tv, godis, data, film .. bara chillat galet alltså. Jävligt skönt, men segt. När jag vaknade i dag så hade även mina halsmandlar förvandlats till stora tennisbollar, vid den här tidpunkten har dom gått ner till golf bollar. Har ju gott med hals ont ett tag nu, men ändå inte överdrivet ont, så att jag har tänkt på det speciellt mycket. Halsen har mer varit irriterad och kliat. Men ja, så nu i morgon bär det av till sjukhuset, antar att jag kommer behöva pensilin eller något liknande. Och detta känns förjävligt, hela juni månad har ju bara runnit iväg, och jag har i stort sätt bara varit hemma och varit sjuk. Tur att det inte är så jätte bra väder dåra, för annars hade jag gått under.

Ringde iallfall Mari och Ida för ett tag sen, bad dom om att ta och kika förbi senare och kolla lite film. Jag klarar inte av att vara ensam. Visst är det skönt att umgås med familjen i bland. Men jag behöver skratta och ha roligt, jag behöver skratta så mycket så att jag får ont i magen, och det är bara Ida och Mari som klarar av att får mig att skratta så mycket. Haha.

Nej men snart är det mat, men nu ska jag gå och kolla klart på th dvden, om inte pappa har tagit över tven nu. Usch dom klagar bara när jag sitter och kollar på deras live consert från germany. Pappa tycker att musiken är bra, men att det tyska språket förstör låtarna. Och mamma skakar bara på huvudet och går igenom vardagsrummet så fort hon kan. Jag vet att hon helst av allt skulle vilja hålla för öronen och springa förbi, men hon skippar det för hon vet att jag skulle lacka då haha. Haha mamma håller sig fortfarande till D', hennes stora favorit. Hon var nog glad över att jag hade honom som idol i typ 4 år, men vart nog lite desperat när th dök in i bilden. Men jag kan lugna henne med att ingen kommer kunna ta D's plats!:)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0