Sverige-Spanien

I dag är det match igen .. najs! Först skulle jag och massa kompisar in och se den i kungsan, men vädret är ju sjukt blä! så nu får vi se ..

Har inte skrivit på länge, dåligt av mig. Men i går när jag väl blev sugen på att skriva några rader, ja då håller dom på att flytta mitt konto, så fick vänta tills i dag. and now i'm here, och skriver lite.

Kan själv inte förstå att det förfan är SOMMARLOV nu, känns inte så. Jag har fan gått ut nian, jag har gått hela nio år i skolan. Nu äre gymnasiumet som gäller. Jag kommer nog sakna Raoulwallenberg skolan. Trodde aldrig att jag skulle sakna varken skolan eller klassen. Men det är nu på sista tiden som klassen har kommit närmare varandra, och nu vill jag verkligen inte skiljas i från alla speciella reetards som jag har tillbringat två år med. Avslutningen var iallfall helt perfekt, vi hade såna där robes eller vafan dom heter, sånna där som dom har i usa! Lägger in bilder!:)

När alla kastar sina hattar, jävla härlig känsla!


Aja, lycka till nu Sverige på matchen! Hoppas alla sitter och hejar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0