torsdag

Jag vaknade för typ en halvtimme sen. Ida ligger fortfarande och sover, stenhårt. Snarkar gör hon också, ingen nyhet iochförsig. Ska nog gå och väcka henne snart. Kan förstå att hon är trött, vi somna typ 5 i går. Låg och snacka, och kollade på animalplanet i typ flera timmar, hahahaha snacka om desperata efter tv program. Men det sluta med att jag låg och kolla på lost, medans Ida somna. Jag försökte få henne intresserad av denna förvirrande och konstiga serie, men det ända jag fick till svars när jag desperat försökte få henne att kolla på tven och inte vända sig om och sova var: Men ... man .. blir så .. LOST, av .......... snark ........ looooost! Snaaaaaaaaaark! Sen somna hon. Haha jaja.

Dagens planer var egentligen att vi skulle åka in till stan, men eftersom vi vaknar nu så känns det rätt meningslöst typ. Men känns ändå som om jag är i behöv av massor av saker.
I morgon är det fan midsommar, och vad ska man göra? Har inte änns fixat dricka än. Ska alltid vara ute i sista sekunden.

Mamma tjatar bara om att jag ska städa mitt rum tills i morgon .. därav får jag en fet jävla stor lust av att åka till stan iallfall för att slippa. Nu ska jag väcka Ida, byebye sweeties <3

Kommentarer
Postat av: small town girl

kolla in min nya blogg! http://metrobloggen.se/erikaa

2008-06-20 @ 01:37:07
URL: http://metrobloggen.se/erikaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0