"Vi lever ju I Jorden?"

Hemma igen!

Kvällen i går spenderades med Josefine. Kom hem till henne runt 5, då vi kollade lite tv. Sen så fick vi för oss att köpa lite saker, bland annat örhängen och bikini. Så vi åkte till vällingby som bara är två stationer från henne. När vi kommer dit så är allt stängt förutom k5, så vi gick runt där och kolla i typ en timme. Men hittade ingenting, så vi åkte hem igen. Då hann vi äta lite, sen göra i ordning oss för bion som börja 20 över 9. När vi kom till stan så mötte vi Victor. Och ja, ni kan ju bara gissa vilken film vi skulle se? Ja, Sex and the city. Victor vart ju inte så glad över det, han tyckte det var en bög film. Så vi böt, för hans skull, till skräckfilmen The Mist. Men sen så funkad einte hans bio kort så han kunde inte följa med, så då böt vi tillbaka till SATC, snacka om att hon i kassan fick lite små damp. Som niu vet så såg jag ju den filmen i förr går, men inte Jossan. Så jag var snäll och såg den igen, vilket inte gjorde mig någonting. Den var exakt lika bra som första gången. Jag skratta och grät exakt lika mycket denna gång, haha. I love it!
Bion sluta typ 12, då vare snack om fest .. men vi sket i det. Vi åkte hem, tvätta av sminket och medans vi gjorde det så snacka vi om minnen från förra sommaren. Man blir ju nästan tårögd, allt var så jävla perfa. Sen la vi oss och kolla på The Mist, som Jossans bror hade laddat hem. Så vi fick se den iallafall. Skit bra film, verkligen. Både läskig och spännande. Men slutet, det var förjävligt. Både jag och Jossan lacka sönder. Ska ju inte berätta var som hände, för er som kanske vill se den. Men det var nästan så att man har lust att ringa till dom som skrivit handlingen och klaga.
Aja, efter det så gick vi och la oss i hennes säng, låg och snacka om massa skit. Bland annat om rymden, hahah! Haha ja ni kan tänka er två blondiner (eller Jossan är blond på insidan iallafall) ligga och snacka om vad som finns i rymden kl 4 på natten. Det roligaste var iallafall när Jossan börja;

J: Asså visst är det konstigt att astrounaterna kunde stå på månen när dom besökte den?
L: Varför det?
J: Jo men liksom, dom stog ju PÅ månen? Varför inte I månden? Vi lever ju I Jorden, inte PÅ jorden?
* JAG DOG*
L: Är du seriös nu eller? *skrattar*
J: Vadå, tänker jag fel nu igen? ...
...
J: Jaa .. det gör jag nog ...
Jag skrattar fortfarande!
J: Men .. juste! Det är ju Ozon lagret vi lever innanför!!! Tänkte väl att det var nått ...

Typiskt Jossan! :') Kul var det iallafall.

Nej men nu ska jag torka håret och klä på mig, har precis duschat. Och ska kanske åka och träffa Michel ett tag i kväll.. eftersom han åker till Bulgarien eller nått, redan i morgon. Och är borta i en vecka ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0