we've got the vision, now let's have some fun

Ännu en dag hemma i min ensamhet (mamma räknas inte)!
Blev inte så att vi åkte till sjukhuset i dag och kolla upp min hals, för i dag var det inte lika svullet. Fast det gör fortfarande ont. Så får se hur det blir i morgon.

Det jobbiga med att vi sjuter upp det hela tiden är att jag måste stanna hemma yttligare en dag. Bara vänta ut denna sjukdom, vänta på att den antingen ska bryta ut on real eller helt enkelt vänta på att den ska försvinna.

Men på torsdag så tänkte jag iallfall inte sitta hemma, hoppas jag. Tänkte höra med antingen Jossan eller Mari och Ida om någon av dom vill sällskapa med mig på Sex and the City filmen. Måste även shoppa lite.

Jag själv tycker att min design på bloggen är hemsk. Det är ju sommar och jag har bara svartsvartsvart. Plus att min header inte funkar i bland. Den lever sitt egna lilla liv, bestämmer liksom själv vilka dagar den vill synas och inte. Men det är inte OK, haha. Så ska försöka fixa det där på nått sätt ... synd bara att jag suger på sånt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0