365 dagar, ett helt år sen senast ..

.. Det känns overkligt. Men en gång i tiden var du mitt liv, mitt allt. Jag andades din musik och levde på lyckan du gav. Det är inte samma sak, och kommer nog aldrig att bli. Men du har en jävligt speciell plats där inne, platsen närmast hjärtat. Det kommer du alltid att ha, oavsett vad. Jag glömmer delvis, men aldrig allt! Det finns stunder som jag kommer minnas tills jag tar mina sista andetag, det är stunderna med dig. I dag för ett år sedan så var det den senaste gången jag såg dig .. det har gått en lång tid. Men det kommer fler chanser, nya datum .. det är inte över. Inte alls!


Du visade mig vad ren lycka var!

Kommentarer
Postat av: Mari

hahha 366 dagar;)

2008-03-21 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0