big brother

När jag vaknade i morse så hade jag feber. Och därför så stannade jag hemma från skolan, och hoppas pöå att det blir bättre tills i morgon. Något jag oroar mig för är min audition den 17/3 för fryshusets musik gymnasium. Jag är orolig över att glömma texten eller att vara FÖR sjuk, så att min röst inte pallar med höga toner eller något liknande. Det är så illa att jag drömmer mardrömmar om det, haha låter skit töntigt jag vet. Men jag vaknar i bland upp och hör bara skratt som ekar i hela mitt huvud, för det värsta vore ju om dom jag ska sjunga för skulle börja ap garva haha! Nä usch, jag måste sansa mig.

Och hörrni, något jag saknar sjukt mycket är Big brother, gör inte ni det? alla intriger och ja, när folk gör bort sig. Jag har ju varit på tre bb finaler och det är ju faktiskt dö kul. Jag har alltid följt programmet. Och jag vill att dom ska göra en ny säsong, men det värkar som om 5:an har lagt bb på hyllan nu. Snyft, för jag saknar härliga personligheter som Jessica som vann 06! För jag minns att jag var så pass beroende av att se vad folket gjorde inne i huset så att jag betalade för att få följa alla live kameror i huset från kanal 5's hemsida. Och så kunde jag sitta antingen en hel dag/kväll/natt. Sjukt ju!



Stabilt? Haha go Jessica!



Anton som kommer in i slutet och bär bort Jessica, JÄVLA SNYGGING!


Så sjukt jävla snygg. När han och Carina nyss pussat varandra första gånger så ställer sig Anton och sjunger "you raise me up" på fyllan. Inlevelse eller vad?

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204630705_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-04 @ 12:55:53
Postat av: tove

jag saknar de också assmycket.
Det var ju sjukt braaa!

2008-03-04 @ 13:03:56
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0