dagens tillstånd ; bakis, bakis, bakis och ehm ... bakis!

Ja, gårkvällen slutade rätt najs ändå. Eller jag tog en buss vid 4 in till stan, mötte Jossan, Micca, Elin och massa på expresso house på stureplan. Där satt vi ett jävla tag och fika och mös, det kom rätt många man kände igen, som tex Felix. Trevlig att träffa dig igen .. det var ju skit längesen vi sist sågs! Jag åkte iallfall där i från vid åtta typ. Åkte till stenh för att vänta på bussen hem till Mickis. Så då träffade jag bland annat Sassa och Danne en stund. Sen tjugo i tio så åkte jag till Mickis iallfall, eller vi gick direkt till hennes granne och där var det, eller det var meningen att det skulle vara chillkrök men det vart nog lite för mycket för oss alla. Det var iallfall Mickis, Isse, Adam och jag där från början, sen kom Adam2, Fredrik, Calle, Niklas och Hugo dit! :) Det var trevligt, men somsagt lite för mycket dricka för mig kanske. Haha! Men ja, sånt händer. Sov iallfall hos Mickis, och tog en buss vid halv tio någonting. Eller jag skulle ha tagit bussen, men den kom aldrig. Och det spöregna, min mobil funkade inte heller eftersom jag i mitt allt för berusade tillstånd i går knappat in fel pinkod ett antal par gånger. Så jag fick iallfall tillslut lift med turkarna som jobbar på kungsberga grillen HAHA! Men dom var skit trevliga, och bad mig att komma och sommar jobba där i sommar osv. Kanske inte så najs, men det är nära och vafan vem tackar nej till lite extra cash flow? ;)

Det känns inte som om klockan bara är tolv, vafan den här tiden brukar jag ju gå upp som tidigast. Känns som om klockan är minst 4 haha. Aja, ska iallafall slappa hela dagen lång! Skönt som in i helvete haha ..





Dom första två bilderna är från i fredags hemma hos Ida innan vi åkte typ. Och dom tre under är från i går, först en bild på Micca som bestämde sig för att klättra på alla sopptunnor medans vi var ute och rökte, x'D Sen  jag på toaletten på EH och sedan en bild på Isse och Mickis hemma hos Adam i går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0