Du gör mig besviken

Du gör mig besviken A ..


Tjena! Stannade hemma i dag, pgr av magont och KNÄ ONT. Shit, seriöst mitt knä är dött. Missar ingenting i skolan, förutom franska prov. Men franska kan ta sig! Btw så är det ju knas att jag typ är sjuk, för jag skulle ha träffat Daniel idag. Men kankse åker iväg iallafall, får se. Annars ses vi ju i helgen.

Jag är skithungrig, men vet inte vad jag ska äta. Dessutom orkar jag inte till laga något. Är skit seg!

Förlåt för det lite snabba och oklara inlägget jag skrev i går, hade brottom. Skulle fortsätta se en film jag kollade på och pappa stressa mig som fan att ja skulle stänga av datorn.
Men ska gottgöra er och lägga in bilder från gårdagens skridskor äventyr.


   Tessan&Mari                 Tessan                  Murrekurre!


Rebecka&Tessan         Råcksta! ;/                Mari<3Lisa
 


Jag var ostabilare än vad jag trodde att jag skulle vara på skridskor, så jag satt på den där grejen och Mari körde runt mig istället, mycket roligare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0