fredag i mitt hjärta

Ja, jag älskar fredagar! Vem gör inte liksom? Även fast jag försov mig i morse så har humöret legat på topp ändå. Det är super mega fint väder, så jag sattsade på cg västen. Och det var bra det, för solen skiner som fan och det hade blivit way to worm med fjällis.

Slutar om 20 minuter, och då ska jag Mari och Ida dra hem till Ida. Vi ska träna på mina låtar som jag ska sjunga på min auditon för fryshusets musik gymnasium. Hoppas min röst är på lika bra humör som jag är idag, och att den orkar med några låtar! :) Men eftersom jag nyss fick reda på att Ida hänkat med Malin in till solna för att visa Ooups! Så får väl jag och Mari åka hem till henne först och sedan hoppa på Idas buss. Kråååångel Ida!

Men men, ska nog spendera kvällen med världens mest bästa brudar, så skriver väl kanske senare får se!
Ha en fortsatt bra fredag gott folk! :)


KOMMENTERA MER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0