i don't have much to give you

Dagen har varit rätt seg faktiskt, inte så konstigt. Eftersom jag verkligen har ont i varje millimeter av hela kroppen. Skulle inte banga på en hel kropps massage nu, någon frivillig? Känns som att jag behöver rätta till mycket, det är ju fan snart sommar, och jag är inte redo för bikini än, verkligen inte. Måste ju börja bygga på en sommar bränna genom att sola solarium, och sedan ny bikini, och absolut lite träning. Allt onyttigt jag äter sätter sig på rumpan, det åker dit direkt liksom flopp så sitter det där. Inte konstigt att Mari går runt och sjunger, "who's that white with a nigga ass? It's Lisa, it' Lisa!" HAHA!

Jag ska fixa en ny header också, eller Anelle ska hjälpa mig med det i morgon.

Men ja, nu ska jag väl sitta här tills klockan nio, för då början top model, sen efter det så är det fråga olle och i kväll är Natacha Peyre en av gästerna. Och sedan är det ju självklart Girls of the playboy manision!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0