i love the pussycat dolls









Ett av mina favorit program förut var ju självklart Searching for the next pussycat doll! För det första för att dom tjejerna är grymma, och är några av mina förebilder. Sen är deras musik grym! Jag tror att jag som många andra vart rätt besviken över att vinnaren vart Aisia. Jag visste att hon skulle bli en besvikelse, hon hoppade av pussycat dolls efter bara en vecka hon vunnit. Jävla glidare, ville bara bli famous. Men men, en av mina favoriter var Chelsea, som sjunger feeling good i den videon längst ner. Annars var Melissa S och Melissa R mina favoriter också. Grymma röster, men grymmast var nog Chelsea, iallafall på att sjunga somsagt! Det ryktas om att dom gjort en ny Searching for the next pussycat doll i USA redan, men kommer nog inte visas i Sverige eftersom pussycat dolls ändå har slittrats, Carmit hoppade av, den rödhåriga. Jag trodde iochförsig redan att dom hade splittrats redan innan Carmit hoppade av, eftersom Nicole sattsar på solo karriär. Jaja, synd iallfall. Men grymma är dom iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0