i miss you, said i miss you

Hallojsan alla glada. Ni sura kan dra! Nej jag skoja!
Dagen har faktiskt varit bra, otroligt huh? För jag trodde att bra var ett ord som inte skulle kunna förknippas med rw skolan. Men vi säger såhär, Mari, Rebecka och Elin har gjort dagen bra. Slutade iochförsig 4, men ah. Kom hem runt 6. Danne frågade om ja ville komma till honom, men jag satt på en buss som inte gick in i ekerö änns. Så vi ska nog ta det på onsdag kanske:) Vill träffa dig, miss you! Tog alltså en buss till stenhamra med Rebecka, Malin hoppade även på den vid troxhammar. Så hoppade Rebecka av hos Thomas ( pojkvännen såklart ), och skulle lämna sin ros som hon köpt till honom, helt utan anledning! Är inte kärlek underbar(a)?
Iallafall så var Malin en snällis och följde med mig till stenhamra för att sitta och vänta där på min buss som skulle ta mig heeeeela vägen hem. Vi vänta i typ 25 min, hade tråkigt och var hungriga. Så vi skrapade i hop våra pengar och köpte popcorn och chips! Haha, x'D.
Och ända sedan jag kom hem så har jag suttit här, inte så kul.

I morgon är det frilufts dag.  Jag, Mari, Rebecka och Tessan ska åka skidskor hahahaha, fett kul ju. Var typ tusen år sedan.

 

Oscar och mina ben på svenskan.

Jag och Elin på draman, jag är väldigt utklädd .. tro mig!

Malin i väntan på min buss! Chips och popcorn i högsta hugg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0