i'm back!

Förlåt så jätte mycket. Har inte haft tid att skriva blogg faktiskt, har känts tomt, men nu är jag tillbaka.

Fredag:
Först en hel skoldag som flöt på, och gick hyffsat snabbt. Sen följde jag och Mari med Tessan in till stan, hon köpte jeans. Mari drog rätt snabbt och mötte Ida, dom åkte ju upp till sundsvall i fredags, och har varit där hela helgen. Har saknar dom som fan! Men iallfall, sen åkte jag hem, fixa mig, åkte sen till stenh mötte Malin och några andra. Sen vid tolv åkte jag och Danne hem till honom, kolla film och skit.


Lördag:
Mickis smsade mig och ville ha med min in till stan, för hennes utegångsförbud gick ut så hon ville göra vad som helst förutom att vara hem. Kom in till stan runt 4, vissa affärer var stänga. Men vi åt, sen drog vi till pub, hängde inne på g-star ett tag och checka in Anton och Carina, så jävla söta båda två. Anton är sexboooooooomb! Mohaha. Sen drog vi till ouups, hängde där as länge. Haha kolla in massa dildos och glidmedel, haha och sånt! Fett kul, fan vad vi garva!
Sen gick vi och mötte Becka och Malin, dom hade varit på bio. Becka köpte cigg. Sen drog vi typ hem, eller ja, hem till Mickis. Hade as brottom, hann typ byta om, sedan dra till Ichbell (Mickis familj var bjudna på middag där), vå åt och kolla lite på melodifestivalen samtidigt. Sen gjorde vi i ordning oss, Isse hjälpte till. Fast hon stanna hemma, hon var sjuk! Sen sprang jag och M till bussen på typ 5 min, bra gjort! Var iochförsig helt döda efter det, iallfall jag. Mickis hade flåset uppe, men jag tappa typ andan hahaha! Sen mötte vi några i stenh, typ Elias, Adam, Alex, Fredrik, Gustav och en jäääääätte packad Becka :/. Det vart fett knas, alla var skit packade och alla bråka typ. Men en rätt najs kväll ändå, tog 20 i tolv bussen hem till Mickis, vi gjorde popcorn och åt massa godis framför tven. Jag somnade rätt snabbt, men Mickis var vaken till 5.


Söndag:
Vaknade typ halv elva, Mickis hade handbolls match i dag. Jag drog hem med halv tolv bussen. Märkte att det var fett fint väder ute ju, värsta sommar väder. Eller kankse inte, men sommar känsla! ;D
Måste träna på låtarna i dag som fan, har ju knappt tränat någonting. Kan ju texterna till Because of you och What youre made of, men inte till Through the fire. Känns rätt kasst, borde ha tagit tag i detta för längesedan. Inte dagen innan liksom! Har lite små panik, men ah.


Först en bild på mig, som togs i fredags tror jag. Sen en bild som jag tog inne på ouups på strippstången mohaha. Sen på Becka, Malin och Mickis på tunnelbanan. Och sen en bild på det fina vädret i dag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0