Laaaaaaaaaaaaaaaaaaijsen

Är jätte trött, det är måndag och mer behöver jag inte säga. Hata måndagar typ! Skoldagen var skit seg, och ja .. men jag överlevde. Kom hem vid halv 5, åt och sånt. Sen har jag roat mig vid datan tagit rätt så flummiga bilder och ja, haft kul i camen framför Mari xD. Har man inget bättre för sig så ..

Nu ska jag lämna datan och kolla tv eller duscha istället. Har pratat igenom en del saker med Simon i dag, och det känns så bra måste jag ju bara säga.

Förlåt, trååååååååkigt inlägg, men kan bjuda på lite bildet istället!:D I know you want it!

 
Fjortis bild jaooooooooooo ..... :)



Kolla dom här bilderna, jag har fan lugg? ;o HAHA. Jag har inte klippt så. Utan kan gissa på att det är slitet efter all plattning. Men bra att kunan välja, även fast ha aldrig skulle visa mig såhär ute!


Kommentarer
Postat av: ulrika

fett snyggt med lugg ju! :o

2008-03-03 @ 22:05:18
URL: http://uulrikas.blogg.se
Postat av: izabelle

fan va snyggt :O du borde seriöst alltid ha så!

2008-03-04 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0