låååång fredag

Vad är meningen med denna dag? Förutom att jesus korsfästes .. eller var det i dag? Men varför heter det lååång fredag .. är det en lång dag i dag? Hoppas det!:)

Går kvällen vart lyckad, eller ja hela går dagen vart prima. Åkte ju in till stan med Mari, sen kom hennes syrra som sedan drog. Och sen mötte vi Tessan och Rebecka. Hade det skit mys. Sen åkte jag Mari och Tessan hem till mig, fixade oss och åkte sedan till ekerö för att träffa Victor och typ Robin :) Det var kul, men liiite för kallt kanske haha.

I kväll ska jag och Mari vara med och Fira peppe som fyller år, kröööök! Och sen ska vi nog dra till Vitctor och Robin igen :) Förlåt för så otroligt ointressanta inlägg :( Men jag ska skärpa till mig, men nu ska jag iallfall se film .. Just my luck med Lindsey Lohan! Aja, skriver se .. puuuuuuuss




Onsdag när jag skulle på utvecklingssamtal, valde kanske fel skor?



Påväg in till stan, där har ni även dagens outfit!


Påväg hem på bussen


Tessan på bussen


Mari på bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0