Påskafton 08

Skit mysigt med påskafton ju, men jag har kommit på att det är ju typ samma som julafton. Bortsätt från paket och sånt krims krams haha. Man äter i stort sätt samma mat, jul/påsk must. Haha! Men maten är ju jävligt härlig så jag klagar inte.

Gårdagen vart väl lyckad, eller kan man verkligen kalla den lyckad? Jag vet inte, men det höll på att sluta illa. Men bortsätt från en lite för dragen Lisa, som typ gjorde bort sig så vart den nog lyckad. Med rätt sällskap så blir allt bra,  Victor&Robin .. vilka grabbar alltså. Massa creed till dom för att vara så jävla trevliga och ja .. vad säger man? Riktiga pärlor det där iallfall :)

Det är ju typ "dagen efter" och ja, alla vet väl hur det känns. Ont överallt och man upptäcker blåmärken och sår lite här och var. Så som ni kanske redan har räknat ut, så blir det bara chillgrill i kväll alltså. Har laddat hem alla Bring it on filmerna, så Ida och Marreplutt kommer nog hit sen och glor på dom tillsammans med Lisafisa!:) Somsagt, med rätt sällskap så funkar allt .. därför jag alltid har kul med Mari och Ida, oavsett vadfan vi gör.

Jag vet att jag blivit riktigt usel på att skriva i bloggen på sista tiden. Men jag känner inte samma sug efter det längre, som förut. Men om ni tex skulle bjuda på lite mer kommentarer så skulle jag skriva så att fingrarna eller ja, tangenterna glödde. Kom igen nu!;)

Tänkte ladda in lite roliga bilder från i går, men mobilen ligger på mitt rum och äter ström (laddar). Så det får bli en annan gång.
<3

Kommentarer
Postat av: Mari

hhaha aa vi hade kul iaf lisa:D:D:D

2008-03-23 @ 23:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0