shake it

Just nu håller jag och Anelle på att fixa min design, eller ja det är ju Anelle som fixar men jag som typ säger hur jag vill ha det. Tur att hon finns! :)

Sitter även och skrattar väldigt mycket, det är ju nämligen så att min kära fader nyss har skaffat msn. Och han är så jävla okunnig så det är inte klokt. Iallfall så fick  Daniel adda honom, så dom typ sitter och chattar nu. Och pappa tycker det är göö coolt, haha där fick Daniel ett plus ikanten av daddie iallfall! x'D

Ska snart äta, är skit hungrig. Sen är det top model i kväll, yeejj.

Har inte gjort så mycket i dag, gick upp 11 och sen har jag suttit vid datan och hunnit med att duscha!

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0