Shopping

Som jag nämne för ett tag sen så är jag alltså ute efter en snygg vår jacka. Har kollat runt på Asos.com där jag nu för tiden hittar det mesta jag letar efter.



Hittade dåra först en typ Marin blå skit snygg jacka, men jag har redan två sådana jackor, iallfall samma modell. Sen en ur söt sommar klänning, snyggt till ett par pumps och en solbränd hy. Och sen trosorna som har en hemsk modell, ( föredrar alla olika sorters hotpants eller string ) med den där vanliga modellen tycker jag ser så tantig ut. Iallfall så är dom skitsöta och jag gillar den klar röda färgen, sen budskapet " come & play " gör ju det hela mycket sexigare, tar bort tant looken på nått sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0