singing bee

Nu är det gjort. Nu är det avklarat, och det gick bra .. bättre än förväntat!:) Tror ni alla fattar att jag snackar om min audtuion på fryshuset. Fick först göra ett gehörs prov och svara på lite frågor. Sedan vänta ett tag och sedan gå in och sjunga dom tre låtarna som var bestämda, sen lite stäm stång efter det. Männsikorna där var avslappnande och lunga, så det gjorde mig bra till mods. Kom hem runt halv 6.

I morgon är det skola, ända skoldagen denna vecka .. fett skönt. På onsdag är vi lediga, har utvecklingsamtal. På torsdag samma sak, plus att det är ju skärtorsdagen och sedan långfredan. Skönt! Nästa vecka är det ju även lov, fett med chill. Men sen efter det så är det inga mer lov innan sommarlovet, då är det skola i 3 månader, snacka om att jag kommer bli skoltrött.

Men men, nej nu ska jag gå och ta nått smarrigt att äta sen kolla på film eller tv. Ska även slå en pling till världens bästa Mari! <3

Kommentarer
Postat av: Mari

naaaw världen bästa mari:D va rörd jag bli

2008-03-18 @ 20:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0