skridskor åkning

Förlåt, hinner inte skriva nått överdrivet långt inlägg.
Var med skolan och åkte skridskor i dag, skit kul .. fast helvete vad jag trilla på rumpan hela tiden. Har typ gjort illa mitt knä, för jag gjorde en riktigt ordentlig vurpa! Haha! Ska berätta mer om det, och lägga in både filmer och bilder i morgon gott folk.

Åkte till Mari efter skridskoråkningen. Vi hade damp kul, som alltid! Mahaha!
Och när jag kom hem tränade jag lite på låtarna som jag ska sjunga på min audition, mamma hjälpte till.
Har även kollat Gossip girl, GE MIG PENN BADGLEY!!!!!!!!!!!! Som spelar Dan ni vet. Sjukt snygg och bara åhhhhhhhh. Haha damp!

Men skriver i morgon, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0