suturday night

Tjabbatjenahallo! Allt bra med er? Själv mår man nästan prima! :) Sov hos Mari igår, och var ute ett tag innan det, träffa lite folk. Men iallfall så åkte jag och Ida hem halv tolv, för Mari skulle städa haha!

Har precis slängt i mig en tallrick ravioli, muuuums .. finns inget godare. Ska iallafall hoppa in i duschen nu, och göra i ordning mig. Ska dra och träffa Jossan, det var på tiden right? ;) Vi ska kanske dra och träffa folk vid expresso house och sen hitta på nått najs. Skulle ha varit med Mickis i dag och så, men hon har inte hört av sig så det blir nog inget:/

Men nej, nu måste jag duscha! Skriver senare .. ha en bra lördag kväll sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0