There's just a empty space

Jag är trött, ja åh så trött jag är. Somsagt så kom ju Marre och Idahoe hit i går, vi kollade tv och käka massvis med godis, och satt och drev med folk på datan. Kul man kan ha huh?

Vi somnade rätt sent, typ halv fem. Eller iallfall jag och Mari, Ida somnade ju först somvanligt haha!
Och sen ringde mamma och väckte mig halv ett i dag, för ja var tvungen att gå ut med voffsingen. Sen bad vi dom köpa med sig mat från grillen påväg hem,? så det vart våran frukost/lunch! Såååååå onyttigt, men även sååååååå gott haha! Och i bland måste det goda få övervinna det onyttiga! :)

Det är en jävligt slapp dag, och jag är super trött. Som om ja festat galet hela veckan, men nej. Min kropp är helt öm som om jag var med och åkte vasaloppet i dag. Sjukt!

Måste ju även fråga, är det någon som är taggad på skola i morgon eller? Det är verkligen INTE jag. Skulle vilja ha mera lov, helst ett lov som är lika långt som livet. Pallar inte skolan, verkligen inte. Men det är ju bara 2½ vecka tills det är påsklov, eller typ 3 veckor. Men det ska man ju lätt kunna klara. Men efter det så är det ju 3 mååååååånader tills sommarlov. Och jävlar vad mycket plugg det kommer bli dom månaderna. Inte lätt asså!

Jag vet att min blogg är rätt så uurtråkig, men jag har liksom aldrig något speciellt att berätta. Men jag lovar att snart börja blogga om mer intressanta saker. Fast samtidigt är det ju svårt att veta vad som uppskattas, så det får ni gjärna tippsa mig om. Och kära "läsare" ni mååååste ju kommentera mer ;)



Minns ni det här? Terese, Ida, Rebecka, Lisa och Mari! Det var ju så det alltid skulle vara.
Bilden är någon jag gjorde typ för aaaaaaas längsedan, typ 04 tror jag. Så bilderna är gamla på våra fejjs. Men jag måste ju erkänna att jag ÄLSKAR Ida på den här bilden, ( I röd klänning ) <3


Kommentarer
Postat av: malin aa

haha sötisar på bilden där ;)

2008-03-03 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0