tips på vårjacka?

Ja, det är min fråga. Om någon söt liten kis kan ge mig tips på nån snygg vårjacka. Det börjar ju bli dags för något sånt nu. Fick hem hm's vår katalog i dag, men ärligt så fanns det ingen snygg jacka. Fast däremot massa andra snygga saker, dom rear ut en del kläder. Och jag hittade lite linnen, toppar och smycken. Det är mycket som måste köpas när jag får mina pengar nästa gång. Och jag kommer antagligen inte ha råd med en vårjacka också. Speciellt inte om jag vill ha åtminstonde lite pengar kvar till resten av månaden. Måste inköpa nya jeans, en th tröja att ha på sig på konserten är ju ett måste. Sen även lite smink, och en väska. Så vårjackan får pappa bjuda på.

Kom hem för en stund sedan, hoppade elevensval. Dumma mig, men vem orkar med det? Jag har varit sjukt hungrig hela dagen. Maten vi får i skolan är ju typ helt oacceptabel, sjukt. Så nu håller iallfall mamma på med maten, och jag fick välja mat. Det blir kött, pommes och bearnesås! SÅ jävla gott! Onyttigt jag vet, men seriöst så är jag ingen nyttig person .. så! Men jag lider ingen nöd. Även fast jag inte skulle ha något emot att börja träna något, så har jag aldrig direkt haft problem med min vikt, så jag har inte känt ett behov av att träna. Men ändå så saknar jag känslan av att vara helt slutkörd efter en innebandy träning, för visst känner man sig nyttig och duktig. Och just nu så skulel jag inte ha något emot att loosa några kilon. Haha! Jaja. Ointressant?


image144image145image147  
1. 98:-        2. 74.50:-         3. 98:-
Topparna jag hittade på hm

Kommentarer
Postat av: mickis

bloggen blev jättefin vännen!

2008-03-06 @ 19:25:55
URL: http://mickism.blogg.se
Postat av: moa

oh vilka fina :)

2008-03-06 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0